Tulin päivällä kotiin porukoilta ja siivoilin kämpän kuntoon. Siinä meni yllättävän kauan, kun ei ollu motivaatioo ja tuli koko ajan puuhattua kaikkea muuta. Mutta sain vihdoin parvekkeen pestyä ja sinne pöydän ja keittiön uuteen uskoon.

Nyt oon sitte hörppiny siideriä ja kattellu telkkua. Soittelin tänään R:lle ja muistin hällekin kertoo blogin osoitteen. Mulle vaan ei juuri kukaan laita kommenttia. Kyynel. Et laittakaa kommenttia kiitos :D

Exäki pyys kylään, mutten menny ku sen kämpässä on huono karma. Mä en mee sinne enää ikinä. Koskaan. Se lähtee kans tänään hippaloimaan. Saas nähä tuleeko sekin kattoo keikkaa. Vähän mulla kyl on pölö olo alotella tääl kotona yksinäni. No, kaipa se tästä. Koht suihkuun ja ajelee taas tää turkki pois.

Voi, mä kyllä rakastan tätä mun kämppää! Maisemat on ihania ja on kivaa olla näin korkeella. Ja täällä on kaikki tarvittava, paitsi se sauna. Mut tuleepahan käytyy porukoillakin joskus. Ne lähti mökille tänään, mut mä en menny, ku on enemmän sellanen olo et pitää päästä ihmisten ilmoille. Ja isän yks kaveri, J, vaimokkeineen meni sinne mökille kans. Se on kännissä aika suorapuheinen. Viime pikkujouluissa sen vaimoke sano sille, että oinpa mä hoikistunu ja se J sitten tokas siihen, et no ei ihme et sen tissitkin roikkuu. Jep.

Mä en kyl yhtään ihmettele et ihmiset lähtee baareihin lauantaisin, ku telkkarista ei kyl tuu yhtään mitään.

Nyt suihkuun ja tekee naisjuttuja :) Tälläi tulee kyl ikävä kämppis-H:ta, ku oli kiva laittautuu kotona, ku siel oli muitakin. Ja se aina kehu mua :D "Ootpa nättinä", "Kylläpä näytät hoikalle", "Onko sun tissit kasvanu" jne :D Naisia pitää aina vähän kehua. Ne on paljon mukavampia silloin.