Eipä ollutkaan se mies asunnon uusi omistaja! Vaan "mummo" on! Asunto on nyt myyty, itse, ja kaikki loistavasti :) Hinta tosin olis voinu olla enemmän, mut tähän maailman aikaan oon ihan tyytyväinen, kun odotetaan kuitenkin yli 5% hinnantipahduksia.

Sisko on kylässä, mut se koisaa tuolla petissä vielä. Kamala unikeko :D Hyvä mun on sanoa, kun pikkupeikon sivuoireena ilmaantunut säännöllinen päivärytmi!

Pikkupeikko kasvelee kovasti ja saa nyt pahoinvoinnin loputtua hyvää ja terveellistä ruokaa :) Ja minä pystyn katsomaan etten ihan kamalasti enää keräisi ylimääräisiä kiloja. Odottelen, että alkaisin tuntea liikkeet kunnolla.

Reilu kuukaus ja päästään muuttamaan! Muuttu se muuttopäivä marraskuun lopulle sittenkin. Ostettiin uus ISO sohva ja keittiöön uus pöytä ja tuolit. Melkein kaikki huonekalut onkin nyt sitten jo yhteisiä :) Johan joulukuun 27. päivä tuleekin jo vuos yhteiseloa :D Ja siitä reilu 3kk ni syntyy esikoinen. Välillä hirvittää, että onko ollut liian kova vauhti, mut toisaalta tilanne on nyt tämä ja olen kovin onnellinen niin väliäkös sillä. Eiköhän niitä kahdenkeskisiä hetkiäkin vielä joskus tule.

Muru osti valkoisen Vito-pakun niin muuttokin onnistuu hyvin :)

Nyt pitää soittaa pari puhelua, kamalasti kaikkea hoidettavaa myynnin ja muuton ja kaiken kans. Työt ei juurikaan oo päässy rassaan, vähän väliä 3 viikon vapaaputkia. Mut uskon, et taitaa olla ihan tarpeeseen, kun jos hermostun ni uskoakseni vatsatuntemukseni ovat supistuksia tai ainakin jotain sinne päin... :/

Pusuja ja haleja!

Minä ja pikkupeikko 15+0